Måndag

Okej... jag älskar att skruva, men inte för skruvandets skull utan för att det funkar sen .. men min v70 verkar inte ha förstått att allt jag gör är för att den ska gå.. nej nu har den pajat en gång till. Snart är hela bilen ny renoverad!!
Nu byter jag termostat och sen ger jag upp. 
Celicans abs lever ett eget liv, och egentligen skulle den besiktas idag men nu fick jag skjuta på det.
Sen står nästa celica på tur för en total renovering, rost, bromsar, dämpare och säkert annat som dyker upp på vägen. 
Fullbokade dagar men mitt hjärta ler när jag får köra mina ögonstenar efter allt slit😍
 
Var till biltema idag och shoppade. Stammispåbiltemaalladagariveckan ...
Sedan åkte vi till Claes Olsson och shoppade massa rosa till köket 😍 det kommer bli såååå fint 😁
Viktor håller inte riktigt med men eftersom han är världens bästa pojkvän så gick han med på det ändå 💜💜
Världenslyckligastemedvärldensbästaandrahalva 💚💚

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0