onsdag

Helt perfekt onsdag med mina favoriter 😍
Lee bestĂ€mde att vi skulle Ă„ka till hĂ€starna, sjĂ€lvklart sĂ„ Ă„ker vi till hĂ€starna 😁 Lee borstade bucken och matade med morötter, vĂ„gade tyvĂ€rr inte att rida. Sjukt trĂ„kigt att soc har förstört sĂ„ mycket,  de var de bĂ€sta han visste förut, nĂ€r man hĂ€mtade honom pĂ„ dagis med hĂ€starna 😞 hoppas av hela mitt hjĂ€rta att han kommer hem snart sĂ„ vi kan fĂ„ börja om med sĂ„Ă„ mycket som inte stĂ€mmer lĂ€ngre.. ❀
Bucken skötte sig galant som vanligt ♘ 
Det Ă€r guld i mina ögon att se honom sĂ„ försiktig nĂ€r Lee Ă€r nĂ€ra, bĂ€staste bĂ€sta hĂ€st 💕🐎
Och vĂ€rldens bĂ€sta pojkvĂ€n som stĂ€ller upp, ingen kan ta din plats 😘💋💘
Efter tĂ€rnsjö sĂ„ for vi vidare till Fagersta och hĂ€mtade en ny cross, hjĂ€rtat uppgraderar sig till 125 😙
Efter en vĂ€ldigt lĂ„ng resa sĂ„ ska jag gosa ner mig med min dröm och bara mĂ„ bra💛💙💜💚 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0