onsdag

Skruva skruva skruva đŸ”šđŸ”§đŸ”©
De e ju faktiskt ganska kul, Ă€ven fast jag tappar humöret ganska lĂ€tt och ger upp 😉
Tur att mitt hjĂ€rta hjĂ€lper till annars hade de inte ens varit hĂ€lften sĂ„ kul 👎
Har Skruvat isĂ€r förgasaren pĂ„ pwn 3 ggr nu, gjort rent förgasaren, kröken, luftburken och filter...  Ingen skillnad. Den som bara gĂ„tt och gĂ„tt i alla Ă„r 😔 
Men skam den som ger sig 👊
Bogserat den 2 ggr nu, inte nog med de sĂ„ skulle vi hĂ€mta hjulingen som inte heller ville starta, sĂ„ min stackars starka ensamma pw fick slĂ€pa aset.... SĂ„ nu har jag att göra i nĂ„gra dagar framöver med 👌👌 
Fick nya skor idag med 😍 fĂ„r börja gĂ„ nu ist nĂ€r inga maskiner vill funka 😁


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0