lör

Världens bästa människor åker 100 mil för att hämta mig och hjälpa mig med flytten idag,  Hewy Fredrik och rumpa! det går inte att beskriva er med ord, det finns bara i hjärtat! 
även Hamiie och Anna stod med öppna armar när jag kom för att hjälpa till! ni är guld värda och jag ska vara en lydig inneboende;)♥
Och tack till mitt älskade hjärta som stod redo när jag närmade mig för att hjälpa mig igenom det här. Plus all stöttning och hjälp när jag skulle vända mot Kalmar igen! utan dig, ingen mig♥
Självklart ska jag lyfta fram resterande av min fina familj mamma och syster som hjälpt till med Lee! Han kunde inte ha en bättre dag än med er!
Och moster med man som låna ut bil och pengar till resan, jag lovar att inte svika igen♥
sen finns ett helt gäng med folk som har ringt, pushat och varit ärliga! Ingen nämnd, ingen glömd, enormt Tack!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0