12

Dagen innan Lucia, vad gör man då? 
Har fullt upp såklart! 
Morgon började alldeles för tidigt eftersom jag somnade alldeles för sent..
Vart skjuts till gråska och vart bjuden på frukost hos ewe, sen tillbaka till Hallsta.. 
Hämtade Transport och körde till stallet, tillbaka till Hallsta igen och Lurade madde att hon ska köra mig och ordna inför lucian imorgon, men ist blev det baby shower 👌
Den var verkligen lyckad! ⭐ ❤ 

Tillbaka till stallet, ta in och borsta hästar och göra i ordning utrustning. 
Hem, käka och tina lite.
Snart dax att gå ut i kylan igen och sparka igång bilen så jag kan få en stereo ordnad i den! 

Efter de blir det hälsa på vänner och sen Hallsta igen för att vara skjuts. 
Sen tänkte jag faktiskt (om jag inte somnat) ta en bira 👍


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0