söndag

nej! det är måndag i morgon! blä. hoppas veckan går fort så det kan bli lördag! som jag längtar :-D nu har jag planerat i över en månad och bilen har stått färdig packad i två veckor, så det här kan inte bli annat än kul ;-) haha (hatar att vänta)

idag tog vi en ridtur, provade med snodd på bucken för han har börjat slänga upp huvudet. funkade bra tills vi vände hemåt, då skulle han köra race och tog tag i bettet... bara därför hoppade jag lite när jag kom till stallet, för att visa honom att jag bestämmer när det är dax att gå hem. han skötte sig bra tillslut :-)

Lee stod själv idag för första gången! super duktig kille :-D ska bli spännande när det är dax att börja gå! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0