söndag

idag har vi hämtat hem hästen premier League!
rumpa är stolt fodervärd och ev ägare sen.
det är inte ofta jag är kär i en häst innan jag ens sätt den, behövde bara titta på stamtavlan så var jag fast!
inte nog med det så är han ju dessutom tvär snygg! :-)
hade jag haft någon slant över så skulle jag inte tackat nej till dem snyggingen!

nära döden upplevelse på vägen hem fick vi iaf, kom i ca 80 m häst i släp och en älg jävel springer ut på vägen, som tur är såg jag dom relativt tidigt och behövde inte tvärnita, men va för ovanlighetens skull jävligt rädd, vart helt kall i kroppen och typ domnade i benen, gick ur och kolla så hästen inte gjort illa sig av den kraftiga in bromsningen, men han va ok. nej fyfan, har aldrig blivit så rädd förut!

nu ska jag mysa med min prins <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0