fredag

äntligen hemma igen! det är kul att åka bort men alltid lika skönt att komma hem :-)
haft en underbar dag på Åland med en del av min älskade familj och självklart underbaraste Joakim var med <3

det blev en hel kväll på travet, har äntligen lärt mig att spela och 3 av 4 lopp vann jag! :-D inga stora pengar men gick iaf inte back, ett litet travöga har jag nog ändå ;-)
men en dag så sitter jag oxå i sulkyn! ska "bara" komma dit först ;-)

natten va hemsk! det var svettigt och kunde inte sova... kunde heller inte öppna något fönster eftersom det va fest precis utanför dörren..
fick ta en iskall dusch och somnade 6 och upp 7 zZzz
fattar inte varför hotellet inte hade typ ac eller åtminstone en bords fläkt?! jaja då vet man det till nästa gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0