torsdag

Härliga torsdag!
Idag kom vet hit och vaccinerade och tittade på bucken eftersom han är stel i höger varv.
Nu kan dom börja tränas på allvar! :-)
Ska skaffa mig ett medlemskap i skäret så jag kan träna där oxå! Blir toppen :-)

Idag har jag varit i källaren hela dagen! Har möblernat om (igen) och de vart hur bra som helst! :-D
Nu är jag tvär skitig! Älskar att gå och lägga mig och känna i hela kroppen att jag gjort nått.

Imorn ska jag ta en morgon dusch, klä på bebis och göra i ordning för en shopping runda i usala! Hööks har mellandagsrea så nu ska de shoppas ;-)
Först ska jag åka och hämta upp Anna som ska med.
Efter uSala ska Lee vara hos mormor ett tag medans vi tar en tur i skogen på hojarna :-)
Får se om man ens hinner hem innan det blir mörkt!

Sova nu! Gnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0