onsdag

dagen har gått för fort!
vad jag har gjort exakt idag tänker jag inte berätta nu, det kommer sen ;) men jag har iaf hunnit att köpa spån, skruvat upp en massa hyllor till alla mina skor! mockat och det andra i vanlig ordning, mitt hjärta har byggt ett lock till buckens krubba, så nu är det slut bajsat där i! underbart! :)

hann aldrig byta däck på transporten men det får jag ta och göra morgon!
på fredag ska jag och bucken ner till skäret och löshoppa runt 18, ska bli super kul! och som tur är har jag min högra OCH vänstra hand med mig- hewy och anna!
på lördag är det hästloppis. spännande ;D

nu har kl gått långt över vad jag ska vara vaken, så det är dax att säga god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0