nyår

Vem behöver vänner när man har en världens bästa pojkvän? Ensam är stark, två är starkare! Hade skit kul igår, fast det bara va vi!
Sköt lite raketer igår för ungarna innan dom gick och la sig. Sen badade vi tunna och sprängde gamla tvn osv... Grymt skoj :-)

Provade ta in hästarna igår för att se om dom vart lugnare inne, men jag trodde jag skulle få ett gäng boxdörrar över mig när det small,. Så de va bara att stoppa bomull i öronen, klä på reflexer och sen släppa ut dom. De gick bra!

Helt sämst dag idag, alla sover och de kliar i fingrarna på mig, vill inte bara sitta inne... Har iaf varit ut och pysslat med hästarna och ordnat lite.. Men nu är Idéerna slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0