måndag

Idag åkte Lee bort en sväng på dagen, så vi fick en massa gjort här hemma! :-) borstade rent två pållar så man näst intill kunde slicka på dom ;-) sista hann jag tyvärr inte med att borsta så noga, det får bli hans tur imorn! :-) hann även byta ut ett gäng stolpar på lilla hagen, måste sätta dit högre stolpar så hästarna inte drar rätt igenom! Vi fick ett lass till tippen med.

Har även börjat med min strikta diet idag, ingen mat förutom knäckebröd, makrill, citron, mackaroner och nudlar:-)
Jag har blivit "lite" smått beroende av oboj på senaste tiden, men nu ska jag sluta!
Och bli snygg o smal igen ;-)
Ska bara bli motiverad till att börja springa med...
Hade jag haft tiden hade jag ridit alla hästar varje dag, då hade jag varit i topp trim ;-)
Nu ska jag mysa ner mig med Mina älsklingar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0