måndag

häst helg! i fredag kom hewy och anna o red med mig på en tur ut :)
hästarna va grymt pigga! vector och alonso drog iväg i galopp och bucken ville följa efter, jag tränar på att hästarna inte får sticka utan ska lyssna även fast dom hamnar i "tävlings koma" han lyssnade super och vi galopperade efter i lite lugnare takt än dom andra, men saatan så stark han är! han hängde mig i armarna för han ville framåt, så när vi väl stannat sen så hade jag grym mjöksyra i armarna, ÄLSKART!

i lördags drog alonso pulka för första gången, i början va han lite små fjantig men det släppte fort, så vi hämtade bucken och drog på en sväng med pulka, det är sååå kul :D

söndags var det dax för lite träning på volten, alonso har precis lärt sig galoppen och han är suuper duktig, vector blir tränad till att inte stressa upp sig, jag och bucken träna lite korta galopper och va sedan fotografer ;)

idag tänkte jag få ut någon som vill åka pulka med mig, ingen som vill? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0