lördag

Så va sköna lördag slut. Har haft en massa för oss idag!
Lee har varit hos mormor och haft kul.
Jag och mitt älskade hjärta har åkt pulka bakom en varsin häst, det är första gången jag har åkt så fort som idag!
Fyfan, flyger snö och kokor från hovarna, man får ha fötterna i backen och styra upp pulkan så man inte får sladd och egentligen så har man inte en blekaste koll på vad som händer när man får sitta och knappt kisa för att se och inte veta om man någonsin får stopp på hästen ;-) ADRENALIN <3

Efter pulka tur så var det bara att byta kläder och ut och sätta upp takbalkarna till sista boxen,. Hämta plutten, käka, lägga plutten och sen skruva upp taket.
Jag kommer sova gott ikväll! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0