ååååh...

snacka om att stubinen är kort..
det ska vara löshoppning i skäret och jag vill gärna vara med, med en pålle..
så gick jag ut på deras hemsida och kolla, det kostar mig 1300:- att va medlem och betala anläggningsavgiften.. DET är SvInDyRt!
iaf just nu när jag har typ 00000000 på kontot och någon månad framöver......
jag vet liksom inte ens hur ofta jag kommer kunna åka dit och träna,.. känns såå pissigt att kanske slänga iväg en massa pengar som jag kanske inte kommer använda.. och de är mycke retande att jag isf inte kan betala in det förens i MAJ.....:@
jaja, lugnare över de idag, har varit och jobbat, Lee va med och de gick super bra,.. kommer ut så startar inte bög bilen.. men nu ska den säljas! är så less på skithögen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0