måndag

Inte nog med att man va bakis i två dagar efter alla hjärtansdag,. Nu har jag haft grov ryggvärk i två dagar med... Efter alla hjärtansdags härliga natt, in klämd på en stenhård soffa som ledde till att jag sov på en jacka på golvet.. Har grymt ont i skuldran, känns som den är bruten ungefär... För att gnälla lite mer så har jag kunnat börja gå normalt igen, efter att ha lyckats plocka ur alla stenar ur fötterna.. Förhoppningsvis kan jag andas och nysa imorn utan att jag ska behöva vika mig av smärta,.

Har iaf fått en del gjort idag, Anna kom över i förmiddags och hjälpte mig att måla transporten, Gick lätt och smidigt! Snyggt oxå såklart:-) nu blir den förhoppningsvis såld inom kort!
En ridtur på sligen hann jag med oxå,. Klättra och intervall träna.

varit och god nattat hostiga hästar, lite extra mys innan jag gick, nej nu är jag less på dåligt hö!
Skit balen är ur tagen och den nya fräscha har rullats in, så blir det slut hostat förhoppningsvis:-)

Unnat mig en varm dusch och nu ska jag sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0