lördag

kollat igenom min gamla "bdb". helt klart as kul! :-D gamla bilder och gammalt tänk ;-) ena stunden glad och andra ledsen, fast så ere väl nu med iof? visserligen inte av samma anledningar xd

vad livet egentligen va lätt förut!
man kunde dra ut och festa en söndag natt utan att behöva tänka på annat, att glömma telefonen var de värsta som kunde hända typ ;-)
inga måsten, inget ansvar, ingenting!
fast jag är ju självklart glad över vart jag är i livet idag :-*
men att man inte utnyttjade den "fria" tiden mer, jag trodde ju iof aldrig att jag skulle vara här jag är i dag förut.. :-)

bjuckar på än gammal bild 06-07? och gissa vad det är i flaskan? jo häxa som jag blandat ur morsans barskåp ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0