fredag

veckan flög förbi :)
har värsta vårkänslorna. vill bara ut och galoppera och hoppa höga hinder! :D
hoppade lite på volten igår, inte högt dock ;) men grymt skönt när allt bara flyter! nu ska ewe göra Alonso klar för pay and jump, sen jävlar ska vi tävla! :D
men med mitt kassa minne så har jag nog glömt banan innan jag kommit upp på hästen.. annars ska vi nog gå fel fria :)

idag har jag försökt göra allt för att fördriva tiden, diskat, tvättat!, plocka undan saker, städat i badrummet, sorterat ur hjärtats strumpor, lekt med caliber, nu har jag slut på ideér.. tänkte ta ner en stol i källaren och måla senare, allt ska bli vitt :) kommer bli as snyggt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0