dressyr

oj vad det går framåt i min ridning! man blir tydligen aldrig "proffs" utan lär sig nya saker hela tiden! :-D
är så stolt över mig och min pålle.

idag red vi dressyr på sligen, tränade rumpa i lite backar och sen tränade vi på skänklar, sidoförflyttningar klarade han utmärkt men jag ville pressa gränsen lite som heller inte va några problem för bucken, han har nu lärt sig att gå åt höger när jag säger höger! och vise versa. är super nöjd!
snart är det bara plocka av tränset ;-)

han var som en tickande bomb idag och jag va säker på att ridturen skulle spåra ur, men allt gick galant!

nu ska jag lägga mig med ett leende på läpparna och imorn rida kravlös ridning :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0