fortf fre

jag och hewy diskuterade det här idag ang kommentaren...
nu rider ju självklart hewy och hanna åt mig gratis och de kommer aldrig bli tal på annat.
MEN andra som söker medryttare ska ofta ha betalt. enligt mig är det ju självklart att inte ta betalt då jag får hjälp med hästarna. men hewy sa att om en random kommer och ska rida så kan man dela upp betalningen på tex foder, och det är ju iof smart! man kan ju se de på många olika sätt!
 
tog en skrittur idag, alonso va även med. inge tecken på ont, AS sköönt tyckte vi,...
tills vi kom tillbaka till stallet.... klädde av hästarna,
och alonso ville inte vara kvar så han stack ifrån hanna och sprang till hagen,
fia följde efter i full galopp och öppnade grinden till alonso,
Men han fattade inte riktigt grejen, så han sprang rätt igenom tråden (ståltråd),
4 stolpar drog han upp och en hade han av,. vi snackar ÄKTA hästkrafter!
efter att satt upp tråden så hämta jag en riktigt skärrad häst, och han hade fått nytt sår....
ser ut som om han hoppat över tråden med ena benet och brännt söder sig av farten..
Stackars pålle :( min lilla oturs fågel.
 
svar på kommentar, i snön är de väl inte allt för kul kanske xD men de går buss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0