torsdag

svar på kommentar:
Free jump stigbyglarna är framtagna för hoppryttare.
en bredare fotplatta och fästet till stiglädret är vänt åt rätt håll, vilket gör att man får bättre balans, stadigare sits och skänkel.
har även läst någonstans att dom ska vara bra till såkallade "ridleder" så som stela knän osv..
 
dom var dyra men efter en ridtur kan jag säga att det LÄTT var värt pengarna!
grym skillnad jämför med dom flesta stigbyglar jag testat (har väl iof bara provat billiga alt) men på den korta biten jag red så var de skillnad, har heller inte känt något i knäna än. och dom får absolut ett + i kanten för att dom är såååå snygga :)
 
tänkte försöka göra i ordning en hoppstig någonstans så jag kan prov hoppa dom med :)

låångt inlägg för ett par stigbyglar ;D
en bild på min sura bucken innan ridturen.. färgade stigbyglarna rosa, då dom inte går att få tag på längre!
h
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0