lööördag

åh såå segt..  ingen lust med något när det är sånt dystert väder.
men funderar på att gå ut och kratta grus.. de får vänta..
får se om morsan tar ungarna ett tag sen så kan vi ta crossarna och leta upp skon, eftersom man inte kommer in med bil och på tok för långt att gå!
 
får se om min hoj ens vill vara med på de, har inte kört på hela sommaren så den kan vara lite tjurig ;) MEN de kommer en sommar till, nästa år kanske man kan köra mer förhoppningsvis :)
svårt att hinna med både hästar, cross och bebis! får igen de en dag :)....
 
jag o hewy har kommit på att jag är en hästpryls shopaholic... jaja så länge man inte sätter sig i skuld så kan man leva så :)
nu ska jag ta en cigg och vänta på att lee vaknar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0