lördag

Puh vilken lördag,
Idag fyllde Caliber 4 år och jag har inte hunnit pussat en massa på honom :-( ska ägna lite tid åt honom i morgon! <3
För idag har jag haft fullt upp med hästarna, vector hade tagit sig ur hagen på något sätt? Han stod utanför in trasslad i täcket som va virad runt benet... Sönder slitet! Som straff fick han komma hem och gå själv i några timmar och tänka över vad han gjort ;-) under tiden så gick jag och ewe igenom hagen och satte trippel tråd där han hade krupit emellan? Och bättre stolp!
Sen kom en till hagkompis, ihop släppet gick super bra!
Nu hoppas jag av hela mitt hjärta att dum hästen stannar kvar i hagen så jag kan få lite lugn och ro!

Av allt bärande och gående idag har jag fått grymt ont! Imorn tänker jag inte kliva ur sängen.... Vill läka ihop så jag kan börja rida.

Nu ska jag mysa ner mig hos mina hjärtan!<3 älskar er!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0