lördag

Åh vad jag älskar de här, nu har höger höft låst sig totalt. Tar typ en halv timme att komma ner lr upp för trappen. Att ta sig i badkaret är nästan omöjligt, får typ rulla i o ur. Men med den här kroppen rullar man ju lätt iof.

Precis kommit ur ett bad och tagit mig upp för trappen, lyckats med lite hjälp av hjärtat att komma förbi illersäkringen till sovrummet så jag kan klä på mig.
Längre än så har jag inte kommit. Hade gärna legat kvar här men vet att hästarna står ute och väntar på att få rent och nytt vatten.

Det är bara att klä på sig, de får ta den tid de tar, ta sig ur sovrummet, ner för trappen och ge hästarna nytt vatten så dom blir nöjda :-)
Sen ska jag upp för trappen igen! Jippie, de här blir en jävligt lång kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0