mån

har inte riktigt haft tid att uppdatera.
snart är iaf stallet på plats och gissa om jag är lycklig?!
det kommer bli sååå fint! nu får det gärna bli sommar igen så man kan fortsätta med stallplanen och måla osv!
i lördags åkte vi på julbord med roslagsbogser, och jag som är så kräsen kan säga att det var bra mat! och eftersom ingen annan vid vårt bord drack vitt vin så fick jag i mig en flaska själv, puh!
vart inte så redigt full (har iaf minne från kvällen) lite dans och sen var det dax att åka hem!

söndags morse var det bara att sätta sig i bilen och åka och hämta hö! men nu har jag iaf köpt 10 balar så behöver inte tänka på det ett tag framöver..
kommer hem, ja men självklart så är det strömavbrott! :D love it! inte Joakim dock som släpade upp batterin så han fick lite ström.
Fredrik fick komma med vatten så Lee kunde få mat, Guld!

nu ska jag lägga en trött bebis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0