Luciatåg???

såå förbannad!
här har man målat och dragit om elen på transporten, borstat, flätat och pyntat hästar i flera timmar, ringt om släp, chafför, bil och fan vet allt.. inte nog med de så sprängde hästarna staketet precis innan jag skulle gå ut och ta in dom... inte nog med att man va stressad över allt annat!
kom ner till skäret och slängde på all utrustning för att hinna med tåget.. så fick vi bara rida i ynka 20 min!
för någon jävla idiot som höll i lucian bestämde de... det har varit en tradition i många år att rida lucia och massor med folk kommer och tittar! förstå alla äldre som släpat sig ner till centrum för att titta på alla hästar som skulle varit där kl 6... jävligt dåligt!
och dom idioterna som bestämde den korta turen ska fan få höra vad vi alla ryttare måste göra för att dra ihop de här varje år!!
det är inte bara att sadla och rida iväg!
nästa år kommer ingen vilja rida med, de är inte värt det för att rida i 20 min!
fyfan säger jag bara, nästa år så kan traktor fan stå och vänta på att alla hästar kommer men de kan han GLÖMMA! för vi rider ett eget tåg då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0