fredag

Redan fredag?!
Går fort när man är arbetslös!
Haha läste precis Thailiies blogg.. Eftersom hon skrivit en sååå fin och billig önskelista måste jag oxå göra de!

Jag vill gärna ha ett stort stall, Med minst 7 boxar.
Gärna inte här i herräng, så en gård någon annanstans hade varit perfekt!
Egen crossbana hade inte heller varit fel.
En lite fetare bil, mustang blir bra.
Betalt CE Kort, och en lastbil!
Traktor vill jag ha med alla tillbehör, så jag kan sköta gården själv.
En stalldräng som fixar åt mig såna dagar man bara vill vara inne vid typ 20 minus.
En slav inne i huset hade inte varit fel heller, jag pekar och den fixar ;-)

Mycke mer än så kan jag inte komma på.
Bye bye

Kommentarer
Postat av: Thailiie

Du glömde nämna att du inte ska stå för framtida kostnader!! Typ hyra, Mat till djuren, sopa till fordonen osv!! och att allt ska vara NYTT!!

Svar: Åh skit oxå!!
JenKa

2012-10-18 @ 23:33:49
URL: http://nathalieo.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0