fredag?

Känns inte alls som fredag:-o är seg o jävlig. Saknar min försvunna plattång:-( Ser ju ut som ett jävla fågelbo i håret! Men jag får väl stå ut med de idag.. Klyven som vanligt en fredag kväll, ligga hemma och mysa lr ut och festa? Ja de e frågan:-) Får se vad kvällen har att erbjuda ;-) Har varit och ridit prinsen idag, gick som vanligt bra! Men han va super pigg och tittig! Sen fick jag veta att Candice är väldigt dålig:-( Hon har kronisk fång och har en tumör som förmodligen växer inåt:-( Veterinären tyckte att de är bäst för henne att vi tar bort henne. Jag som längtat så, på att hon ska komma hem. Men jag ska göra de som är bäst för min Pålle:'( Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0