18/3-12

HÄRLIG HELG :D
varit o kört cross med boysen,
har haft skit kul :)
i lördags så tog jag första turen på en crossbana ever.
är verkligen nöjd med mig själv! :)
började inte så bra kanske, haha
drog på en klot rätt i en pöl de första jag gjorde..
kom runt ett varv sen va de dax igen att klota..
körde ner i ett spår så tog de tvär stopp, så jag gjorde en framåt volt :D
kul som fan..
efter i lördags kan jag inte köra mer, måste fixa med crossen..
läcker olja zZzzz

men idag har jag iaf varit med och blivit ner stänkt och varit kameraman :)

härligt att sommarn snart är här.

nu ska jag över till nattan och dela med mig information haha!!

bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0