redo för jobb

ja då har man varit i stallet.
satt på vinge på bilen.
tonat resten av bakrutan.
och duschat.
så nu är jag redo för att gå till jobbet.
även fast de skulle vara skönt att vara ledig hela helgen ;)

men men. imorn blir jag väckt runt 10, då blir de åka till u-sala och göra  de jag e bäst på ! spendera pengar!!! wihoo..

har äntligen lagt ut bilen på blocket oxå,
någon som är sugen på att köpa min seat?
KÖP!!

http://www.expressen.se/nyheter/1.2688051/hasten-hade-halvmeterlanga-hovar

hur kan man låta ett djur lida så?? helt jävla ofattbart..
ägaren borde få samma straff som hästen + 10 reser värre!
idioter!

ne nu ska jag klä på mig :)

bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0