zZzz

De verkar inte spela någon roll när man går och lägger sig. Kom inte i tid idag heller. Suck.. Bättre sent än aldrig? :-)

Har ridit med hewy idag. Hon försökte arbeta duva och få henne i lugn galopp, lättare sagt än gjort. Svårt med en travare som bara vill springa fort med huvudet uppe i vädret ;-)
Men övning ger färdighet!

Har bestämt mig för att bygga om sadelkammaren lite igen. Ska dela av den på mitten och använda ena sidan till hö:-)

Ingen som vill hjälpa mig att vara jag i typ en vecka? Behöver en kloning... Hinner aldrig med något känns de som:-) kan va för att jag skaffar nya projekt hela tiden?

Nej nu ska de sovas!

| L<>\/€ ¥¤U j¤@k¡m <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0