onsdag

Jävlar så vart de onsdag! Nervös inför att provjobba! Ingen aning om vad jag kommer få göra lr hur de e. Puh! Måste tänka på något Anna! Ska ligga i sängen hela dagen tills jag ska åka dit. Inge stress idag för då kommer jag få hjärtsnurr.. Igår vart buckens box klar! Lite små fix kvar bara:-) Va riktig duktig och såga av 88 plankor för HAND!! Haha:-) Imorn ska jag sätta ihop bobbos och fixa golvet i sadelkammaren hoppas jag. Hann även med att börja skruva ihop crossen igår oxå, satt o skruva tills halv 12. De började bli en aning kallt! Så nu e lamellerna bytta och några packboxar. Ska väl fortsätta nån dag när jag har tid:-) vill ju ut och köra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0