tidsfördriv

Har du pojkvän? Andreas
Vilken hårfärg har du? Blond
Hur gammal är du? 20 år
Vad ska du göra ikväll? Sitta här
Är du ofta seriös? Nje?
Gillar du att kramas? Ja (:
Hur många syskon har du? 1 Syster & 2 bröder
Har du utländska föräldrar? Finska
Saknar du någon just nu? Candice
Mjukisbyxor eller Jeans? Beror på (:
Bada eller Sola? Både och!
Har du fräknar? Nepp
Favorit godis? Eter typ inte godis, men isf choklad
Anser du att du är stark? Starkast va?
Är du kittlig? Nepp
Vad har du för mobiltelefon? Xperia mini
Har den kamera? Aa xP
Hur mår du? Bäst
Vart har du ont någonstans? Insidan av låren xD träningsverk!
Vem kramade du sist? Bucken
Vem pussade du sist? Andreas
Vem vet mest om dig? Hewy tror jag
Hur gammal vill du vara när du ska få ditt första barn? 25-27
Tänker du gifta dig? Självklart
Är du förlovad? Nepp
Har du något fint halsband? Japp (:
Är du bisexuell / homosexuell? Nepp
Fyra namn jag lyssnar till: Jennifer, Jenka, Älskling, Hörru xD
Någonting jag tycker om med mig själv: Bra självförtroende
Någonting jag inte tycker om med mig själv: Panikångest
Detta är jag rädd för: Skalbaggar, malar & mörker
Tre saker jag vill ha varje dag: Cigg, Kärlek & mina djur
Detta tycker jag om att göra: Rida, köra cross, leka med illrarna + mycke mer
Detta vill jag göra just nu: Lägga mig ner och få masage? *BLINK* ;)
Bästa känslan: Adrenalin
Värsta känslan: Ensamhet
Egenskaper jag gärna vill att min partner har: Hmf, han är perfekt (:
Är jag kär just nu? Ja
Följande saker vill jag göra innan jag dör: Hoppa fallskärm, Bygga mitt eget hus, Gifta mig & säkert massa mer.
Något jag vill ha i present: Hmf, har allt jag vill
Favoritkläder: legins med något snyggt linne till (:
Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: Roligast: Slöjd Tråkigast: Matte & engelska
Stjärntecken: Kräftan
Detta äter jag gärna: Kött med nå god sås (:
Dricker helst: Öl?
Hit vill jag gärna åka på semester: Thailand
Färg på mina ögon: Grön/gråa
Min längd: Ca 165
Person jag beundrar: Ja du, bra fråga..
Favoritcitat: Lev livet som satan, innan satan lever livet med dig ;)
Om jag vore ett djur skulle jag vara: Häst lr Fågel
Vad lyssnar du på just nu? Andreas spel? xP
Vad har du gjort/ska du göra idag? Ridit & ska sova
När badade du i en pool senast? I sommras nångång?
Har du varit med i någon skolpjäs? Nej
Har du bestämt vad du ska rösta i valet? Ja!
Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? Ja
Vilken är din favorit bland tecknade serier? Trassel, Bilar, Wall-e
Badkar eller duschkabin? Båda
Favoritpizza? Calzone
Chips eller popcorn? Chips
Vilken färg på läppstift använder du? Inget
Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? Ne xP
Klarar du att tanka själv? Haha ja
Vad var det senaste du handlade? Min häst tidning, riven ost, skinka, cigg, mjölk (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0