19/9-11

är så trött att jag knappt orkar blogga ;)
men blir väl tvungen ändå?
i vanlig ordning har man ju knappt hunnit varit hemma..

blev väckt i morse av fredrik som ville ha skjus till u-sala.
körde dit honom sen in på ikea en sväng.
köpte mattor till hallen, dörrhängare, tvbänk o en rullgrej till min stora blomma :)

tillbaks i hallsta hämta vi madde och drog till stallet och löshoppade min prins.
stolt som jag är måste jag skryta om att han hoppa ca 130

efter stallet drog vi hem och jag börja packa in kläder i garderoben och skruva ihop tvbänken.
sen hämta madde o stack till gråska å körde sängar fram o tillbaka, så nu har vi äntligen en ordentlig säng!

har städat o satt ihop sängen resten av kvällen.. så nu är de dax för att sussa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0