25/10-11

fan va tiden går fort!!
de har redan gått en månad, snart är de ju jul! :D
men lite orättvist är de, att jag måste vänta tills imorn innan jag får lön :)
men de är inte mycke att vänta på heller, för allt går till räkningar osv..
idag hakar hewy på till stallet o rider bobbo :)
sen ska jag ta ut nasza på en promenad med.. hoppas hon är vit idag ;)
onsdag-torsdag jobbar jag, får se om mormor hunnit komma hem från sjukhuset, annars blir de jobba där.
sen blir de helg igen! lördag åker jag och madde till åland o träffar min andra äskling candice och smirrel o desdi!
efter åland, så blir de nog tjej kväll, marina kommer o hälsar på :D
på söndag ska vi eventuellt åka på bakluckeloppis i nt.
skönt att ha mycke planerat!
bilen ha pajat oxå. tror att soppan inte kommer fram som den ska. men bästa fredrik skulle hjälpa mig o kolla lite
:)
han e ju speciallist på gamla bilar med soppa problem ;D haha
nu ska jag nog gå över till morsi så tiden går lite fortare!
bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0