15/11-11

va en jobbig natt på sjukhuset :/
efter jobbet åkte jag direkt till stallet..

jag o madde red på volten..
och jag hade så tråkigt så jag tog av tyglarna på bucken..
hahaah så börja vi galoppera då svänger han automatiskt in mot hindret och hoppar!!!
flera gånger oxå! dåligt nöjd :D:D min prins är bäst!
dåliga vi kommer va på tävlingarna sen då? ;)

har nydligen vaknat.. sovit bort hela jävla dagen, men de är skönt så slipper jag vara trött i natt när jag jobbar :)
hoppas på en bättre natt i natt..
imorn bitti ska jag köra madde till norrtälje när jag precis kommit hem, jag kommer va sååå trött.
senare på dagen kommer marina :) och du hoppas jag

nu ska jag gå över till nattan med doggen och sen åka och jobba..

bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0