ooh

såååå jävla härligt väder!!
har haft en awesome dag!
hämtat ut min hårförlängning idag oxå :)
så nu väntar jag på att hewy ska komma o fiiixa mig :D
har typ fullt i skallen, glömmer precis allt!
måste skriva upp allt som har med dagar o shit o göra..

idag vart solglajerna fram plockade oxå,
för nu ska de fan inte bli nå mer snö!
jag kom på idag att killar har väldigt mycke komplex över sin kropp..
ganska kul faktiskt ;)
tror jag sitter o tänker för mycke? xD

nee nu vill jag att punghår ska komma såå jag kan bli snyggast

byee<33

Gå bakom mig, Gå framför mig, Gå vart du vill älskling, Men gå inte ifrån mig



Kommentarer
Postat av: Anonym

De ska vara vinter tills april så du kan räkna med mer snö, :s

2011-03-06 @ 08:43:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0