Saknad

saknar min plutt häst Candice grymt mycke!
puhu :(
måste pallra mig över till åland och träffa henne.



har precis kommit hem från jobbet.
och fan vad de känns tomt hemma, helt ensamt "/
Caliber hajar nog att jag e lite depp, han kan inte låta mig vara, stackars liten

idag ska jag få hem två råttor.
har velat haft ett tag nu. hoppas att jag har tiden som krävs nu bara.
men lite till lycka i livet är ju inte fel :)

har varit duktig och fått böter igen!
parkerings böter den här gången. woho.. den ser jag fram emot att betala? not.

ska försöka sova ett tag nu, svårt att sova själv ;(
sen ska kanske fredrik komma o hjälpa mig med crossen, om vädret tillåter.

S w e e t D r e a m s! MissYouSoMuch



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0