mer tidsfördriv

AVSLUTA MENINGEN
jag har insett att min senaste kyss.. Va bra

jag saknar.. Många
jag pratar..
Om de behövs
jag skrattar..
När nått är kul xD
jag tycker om.. Solen

jag avskyr när folk..
Sprider falska rykten
mina närmaste vänner är..
Fredrik
min första vän hette..
Denise
min första kärlek hette..
- Loffe
kärlek är.. Underbart

min favoritfilm är.. Bilar
när jag borstar tänderna.. Blir dom fina? xD
när jag lagar mat.. Är jag hungrig

jag är rädd för.. Skalbaggar, Malar, Mörker.
jag önskar.. Att jag va rik
den värsta känslan är.. Att va olyckligt kär
den bästa känslan är.. Att va fri
jag vill.. Ha ett hus
jag är.. Världens bästa människa? Right? :D

jag är sämst på.. Att va sämst? vet fan inte hur man gör ;)
jag kommer alltid att vara.. Den jag är
det finaste som finns.. Är min Caliber

i sommar.. Skulle jag gjort en massa som inte blivit av
sist jag grät var.. Ett tag sen
jag kan.. Omänskligt mycke ;)
min mobiltelefon är.. Mitt liv
när jag vaknar på morgonen.. Vill jag att nått nytt ska hända
innan jag somnar.. Så är jag trött
just nu håller jag på att.. Skriver de här?
jag har aldrig.. Varit bög?
idag har jag.. Suttit här
på gymnasiet.. Va jag duktig :)
jag vill verkligen.. Köpa ny cross

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0