Dag 21

åh skum dag..
vaknade o insåg att jag hade försovit mig som fan :/
så jag, morsan hewy o sonja åkte till nt o hälsade på mormor.
hon är mycke piggare nu, skönt att se henne glad :)
fast tycker allt med de här e jobbigt som fan.

efter de åkte jag till jobbet och fick hjälp av hewy.

nu e jag hemma o de är grymt skönt. fick skjus av underbaraste linus hem :)
så vi slapp sitta på en buss iaf..

nu blir de nog att sitta här resten av kvällen om jag inte ska gå ut en sväng kanske?
caliber skulle behöva en promenad :)
men såå tråkigt att va ute helt själv?

hon som skulle komma o titta på hästarna kom inte idag.
vart lite problem men vi tar de i veckan ist :)

ne nu kanske jag ska sluta skriva nån gång?




En bild på mig själv som är tagen utav någon annan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0