Dag 19

Alla hjärtans dag, åhh vad jag blir avundsjuk på alla som har en underbar pojkvän!
nu ska de fan va slut på mitt singel liv! gaah..

och förövrigt... Suck för måndagar..
svin kallt i morse på väg till jobbet, imorn ska jag fan ta med mig typ duntäcke?
fan så jag hatar vintern!
jag ska börja spara pengar så draaar jag nästa vinter.......

jag har faktiskt varit jätte duktig idag och hållt mig vaken HELA dagen ;)
har varit upp te morsan o spela kort o fikat.
nu e jag hemma igen o har letat efter den där jävla töjningen som jag tappade i sängen i natt, men den e ju spårlöst BORTA!

ne nu ska jag pyyysa ut en sväng :rolleyes:


En bild på det jag köpte senast.
har ingen aning om vad jag köpte sist? cigg antagligen o de behövs de väl ingen bild på ? xD

bye<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0