17/12-11

nu har drifty äntligen kommit hem igen efter nästan 24 timmars äventyr..
nattan ringde precis innan jag skulle gå till jobbet och fråga om jag ville ha tillbaka min iller.
så jag kutade dit och grät glädje tårar som en idiot :)
nattan ut o röka och såg drifty titta upp under terassen..

har nog aldrig varit så glad över att se monstret :)
hon låg snällt i mina armar när vi gick hem, tror hon fått nog på äventyr ;)
hon sprang direkt under soffan när vi kom hem, tror hon skulle skvallra för caliber vad hon gjort? (:

Helt sjukt att hon just hittade hem till nattan av allt folk här i hallsta..
hon kanske kände lukten av milex som hon brukar leka med? lr så va terassen ett bra gömställe, vem vet?
kommer aldrig få veta heller, men är bara glad att hon e hemma igen :)

så thailiie är från och med nu min hero ;D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0