13/12-11

ja... då har man stökat klart med lucia tåg idag :)
vart ett jävla ståhej haha..
börja med att daniel va sen, så han kom kl 2 o hämta mig, och då skulle jag egentligen va på väg ner med hästen till skäret..
kommer väl ner runt halv 3, och tåget skulle gå tre. sen kommer emma o resten.
så vi undrar om dom andra redan dragit, så vi rider efter, på väg till centrum ringer de o dom säger att de ska börja 6 :O
så vi rider till centrum o ska vända där. där pratar jag med någon som säger att resten av tåget hade åkt förbi... haha så va drog rätt över centrum o efter dom andra!
stötte på dom vid skolan och där kunde vi hänga på :) phuu.. vilken kväll.
De kunde faktiskt varit BÄTTRE planerat och någon som höll i de hela..
är hur nöjd som helst med bucken, han skötte sig utmärkt, lite het bara :) men de gick riktigt Bra!!

men nu är jag äntligen hemma efter ett varmt bad och käk:)
ska sitta och ta de lugnt tills kl blir 9 när de är dax för jobb..

de vart ett jävla långt inlägg iaf haha..
To see you happy, makes me smile

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0