25/8-11

Har precis kommit hem,
varit ute och farit hela dagen.

07.00 Slutade jobbet - Sov
12.00 Vakna - sprang ner till optikern med mormor och gänget, drifty fick följa med.
13.00 Hemma igen - börja städa - plocka ihop tvätt
14.00 ner till tvättstugan med typ 5 påsar tvätt (stora!)
14.00-18.00 Tvätta - Städa - Gjorde mat
18.00 åka på bingo i rimbo.. dåligt med olja i bilen, skynda över till emil.
18.20 på väg till bingon som börja 19.00
haha på vägen till bingon, så hamna jag i en bilkö.. jag tänkte neej fan nu kommer vi inte hinna.. men jag hamnade i HELT RÄTT ""! En hel rad med feta bilar! typ porshe corvette ferrari och diverse andra.
18.50 kom vi fram, så vi hann (:
morsan vann men inte vi.
22.30 hemma från bingon - åka och hämta min bil i östhammar.
sen dess tills nu 02.40 har vi varit ute och kopplat ljudet från seaten till celican och jag är sååå nöjd över mig själv :D trodde aldrig att jag skulle klara de.. haha :)

nu blir de sängen .... ZzzzZzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0