20/8-11

jo de slutade ju inte ett dugg bra med bilen iaf..
överlycklig som jag va lämnade jag in den i tron om att få en skyst bil när den kom ut.
men jag hade fel.
två dagar senare ringer dom och säger att jag måste hämta bilen själv i östhammar.
va?!
ja du fick spanskflagg för de fattades bromsbelegg på ena sidan
ja de skulle ni fixa!
enda anledningen till att jag lämnade in bilen va för att jag inte kunde byta beleggen själv!!
för att skuvarna till oken är sönder skruvade!
och de va även de ända dom INTE fixade..
så nu står man här med en bil som står i östhammar och måste hämtas av mig på släp.
men en faktura på 3000 till mekonomen och en bil med 6 nya tvåor och en 3a!
är inte så lycklig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0