fjaaa?

idag har jag fortsatt min utbildning på sjukhuset i nt..
gick mycke bättre än jag trodde,
tycker jag är skit duktigt som gick dit, har tvekat flera gånger pga panikångesten..
helt värdelöst.
men de gick as bra o jag e nöjd :)
ska dit imorn igen, o hoppas på en lika bra dag,.
 
har nydligen kommit hem från stallet,
började raka hästarna.
desdi vart klar, o candice vart halvklar xD
haha.. får fortsätta imorn. tog as lång tid ju..



ibland undrar man var man klev fel i livet..
de e jobbigt att man börjar inse vad som gick snett.
ännu jobbigare att man inte bara gjort de en gång utan 3.
jobbigast av allt är att de inte finns nått man kan göra, är låst, står fast liksom..
                                            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0