.........................

hel kul helg har de varit,
varit i övik med hewy, fårskallen, linus o dennis :)
åkte dit för att titta på hockey, modo-djurgården.
modo vann (Y)
innan vi drog dit käka vi på kina o sen drog vi på äventyrs bad :)
man blev ju som en 7 åring igen :D
haha

kom hem i söndags o röstade, på socarna så klart!
sen hämta vi pizza o drog till morsan :)
där titta vi på valvakan o jag tog en öl.

har varit hel rörigt på sista tiden, flyttar runt varje dag typ :P
börjar bli ganska drygt, och fitt soc kunde ju inte hjälpa mig heller..

börjar bli rikitigt äckligt less på vissa människor..
stick åt helvete!



nu ska jag vara social.


ditt val att de är så här, gör som jag vill nu.
bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0