klick!

du är rädd för att de ska bli som förr,
du har stängt av o slängt igen din dörr.
tur att de finns vänner som förstår,
som inte bara vänder ryggen till när de kommer en tår.
du tror de kommer bli värre nu,
men lita på mig kära du.
tänker inte låta dig trycka ner mig,
men kommer heller inte göra lika mot dig.
svårt att se dig i ögonen o veta att de inte är dig jag ser,
men jag blundar för sanningen o tänker tillbaka o ler.
men de måste finnas en lösning o ett stopp på de här,
men du vet att du har mig, vad du än gör så är jag kär.
stört men sant, o jag vet hur långt de kan gå,
och jag vägrar att de ska bli så.
jag som själv säger till mina vänner att dom ska avsluta skiten,
men vad gör jag själv? gråter mig sliten.
de ända som finns i mina tankar är du,
har sagt de förr men säger de igen här och nu.

ILoveYouWhateverYou´reDoing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0