<3

Månen frågade mig
- Varför gråter du
Jag svarade:
- Vad skulle du ha gjort om himlen lämnat dig

Att göra sig fri är ingen konst det är att vara fri som är svårt

Flickan tittar på pojken och undrar är jag kär?

Här är jag! Två önskningar kvar.

Dina vackra ögon speglar sig rakt in i mitt hjärta

Cigarretter dödar långsamt, men vem fan har bråttom


Alkohol dränker inte bekymren - Det bara vattnar dem


Vi tänker sällan på vad vi har , Men ofta på vad vi saknar


Brustet rep kan knytas ihop, men knuten sitter kvar

Åren går men drömmen består

Tre ord för ridning, makt mod och motstånd


Lev livet som satan innan satan lever livet med dig


Det som inte dödar dig, gör dig bara starkare


Vänner kommer o går, men en sann består



Kärleken är het men bränns inte förrän den är slut

En dåre säger vad han vet en vis vet vad han säger

Brinn så länge du lever,
låt ingen få släcka din glöd,
brinn så vi alla ser dig,
vägra vara levande död.



Fullt ös medvetslös



En resa på tusen mil börjar med ett fotsteg



Upp och ner är lika långt, men inte lika lätt


Ingen kan allt, Men alla kan något


En hästtjej går aldrig att tygla


Det som inte dödar dig, gör dig bara starkare


Jag vill inte sätta hela världen i brand, bara tända en liten eld i ditt hjärta


De högsta nöjet i livet är att göra det som folk säger att du inte får


Ofta finns där starkare vänskapsband mellan en flicka och en avankad travare,
än mellan tävlingsryttarn och hans smäckra fullblod.


Du är så söt så att mina ögon får diabetes!


Gråt aldrig över en kille, tänk på mascaran


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0