aoowhtsh

ja? de har väl varit en bra fredag lr?
om inge annat så har de varit en grymt lång dag för mig...

torsdags drog jag till sonö o bada o hjälpte till att packa bilen full..
tog lite vin o irisch coffe.
vart typ rå speedad av kaffet så kunde inte sova,

somnade funt 4a o gick upp kl 6..
helt stört att jag ens vaknade.
vidare vid 8 tiden åkte vi till tippen o tillbaks till sonö o lasta in en sväng till.
som vi körde till hargshamn,
efter de åkte jag till gråska o väckte hewy o fixade ordning åt candice

fixade till oss o drog vidare till timmer kåken o låste :)
efter de åkte vi till hallsta.
o gick upp till jerry o tog nån öl,
sen vart jag o hewy hungriga o drog till ronis,
hahahahaha. på vägen tillbaka så åkte vi karusell hahaah!
:D
de har fan varit dagens höjdpunkt..
aa sen har de fan inte hänt så mycke mer,

nu sitter man här grymt trött o väntar på en (antagligen) dyngrak fredrik som jag ska få pyssla om resten av natten..

ska väl spela ikapp de jag missat nu :P o hoppas på bättre dag imorn..

bye<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0